Maagiline R

Posted on

Juba nädalapäevad on meie tips hakanud erilist tähelepanu pöörama nendele sõnadele, kus r-täht sees. Ja enam kui pooltel juhtudel tuleb see r tal ka täiesti äratuntavalt välja. Täna hääldas eriti hoolega sõna “rulluisud”, kuna Avoni kataloogis olid ühed väikeste tüdrukute omad ära toodud, kenast roosast plastmassist, kaalutaluvusega kuni 20 kg. Põhimõtteliselt me oleks isegi oma 16-17 kilogrammiga ja jalanumbriga kuni 29 sihtgrupp. Aga ma olen väga kahtleval seisukohal, kuna suuskadest oli meil täpselt niipalju mõnu, et kui ma selja tagant toetasin, läks veel kuidagi, aga siis piisas ka 5 minutist, et arvata: Ma tahaks nüüd tuppa tagasi minna. Vennal seevastu tuleb suuskamine juba vähe kobedamalt välja, kui eelmisel aastal, ja äkitselt oligi puudus venna nakkavast eeskujust, kuna kõrvapõletik viimase sunnistubaseks kinnitanud on. Ja imelikul kombel, kui varem on aidanud juba praktiliselt esimesest ab-annusest, et valu kaoks, on praegu juba käsil teine päev, mil ab-d valuvaigistiga miksida tuleb. Ning vahel ka nuttu ja hala kuulata… Kuid siis, kui valu pole, on laps nagu laps ikka. Õnneks.

Kui ma nüüd veel leiaks üles musta iirise, mille noorem käsitööhuviline tütarlaps osavalt kadunud asjade hulka sokutas, oleks täitsa tore. Ma nimelt vanutasin endale koti, suurepärased punased toonid. Ja täna jõudsid kohale ka pakiteade Harrietist, kus peaks kevadise Novita kõrval olema ka kotisangad, ning pakk Elsalt, kes mulle lahkelt halli vestilõnga saatis, sedasama, mida mul nii tokijagu puudu on. Nii et kui musta iirist üles ei leia – ja ma kardan, et mitte, kuna tibi ise ka ei mäleta, kuhu ta selle suras – siis vähemalt oma pooleliolevat vesti saan rõõsalt ja rahulikult kududa. Ning kui lõngast puudu jääb, pidi Elsal veel natuke alla kera olema seda halli lõnga, nii et mul on lootust oma soe vest vastu suve valmis saada 🙂

Kotitoorikust pilt kah, need keskmised nupsud on selleks, et paremini sangu kinnitada. Need oleks pidanud muidugi veits suuremad olema, aga noh, nagu vanasõnagi ütleb, et tahtsime parimat, välja tuli nii nagu alati 🙂

p2160014.JPG

Üks vastus »

  1. Leena sai 4 ja R ei huvita teda absoluutselt. Oskaril tuli kolmandal sünnipäeval.

    Vasta
  2. Feliksi puhul on mul ka väga hästi meeles, et 2-selt hakkas rääkima ja 3-selt tuli r, mõlemad asjad kohe peale sünnipäeva:)

    Vasta

Lisa kommentaar