Pisut kudujuttu

Posted on

Hakkasin mina endale Kajaka eeskujul sallvarrukaid kuduma. Küll oli mõnus kududa! Ja eriti meeldis mulle see, et sai igasugu vanu jääke kasutada. Paraku-paraku, juhtus see, mida ma kartsingi – lühikesed! Ja kuna ma enam sinna otsa midagi teha ei tahtnud /aga võibolla ma veel mõtlen ümber/ ja kuna mul algusserv natuke kiskuma jäi /siit ka moraal – tuleb väga lõdvalt silmused üles luua/, mõtlesin seda asjandust hoopis (õla)sallina kasutama hakata. Aga võibolla teen pontšoks. Ühed teen nähtavasti veel, aga siis juba heegeldan, saab pikkuse täpselt parajaks timmida.

Pildil on värvid pisut moonutatud, nagu punasega ikka. Tegelikkuses näeb ta ikka palju tumedam ja punasem välja.

p2060001.JPG

Üks vastus »

  1. Punane ja hall on praegu ka mu silmale eriti armsad vaadata. 🙂 Ilus.

    Vasta
  2. mina olin just õnnetu, et nii pikk tuli, et otstesse pitsi kududa ei saanud 😦

    Vasta
  3. ahjaa ja lõpp ilusad värvid ja kombintasioonid 🙂

    Vasta

Lisa kommentaar