Prossipäev

Posted on

Täna saabus see õnnis hetk, mil ma puurisin oma viimase aja fimotoodangusse trellpuuriga augud, võtsin välja kogu pärlitagavara ja tööriistad-tarvikud ja hakkasin asjaga pihta. Eesmärgiks oli paar fimoplaati prossideks vormida. Mulle meeldivad sellised plaadid, igaüks on kordumatu ja muster tõeliselt nauditav. Aga tõepoolest, prossipäev on ses suhtes eksitav pealkiri, et tegelikult on neis peidus vähemalt 3 päeva töö, kaks erinevat fimotamisekorda ja nüüd tänane vormistamine. Pole midagi, et võtad ja tsahh-tsahh teedki valmis. Või noh, võibolla ma olen lihtsalt mingi eriline luuser, et mul see nii kaua aega võtab 😀 Aga tuleb tunnistada, et iga hetk sellest protsessist on nauditav – vaim puhkab, loovus lendab. Muudest (eriti häirivatest) mõtetest on pea sootumaks tühi ja kui siis töö lõpuks tehtud, on rahulolu nii paks, et lõika või noaga 🙂

IMGP2200IMGP2210

Üks vastus »

  1. nii lahedad värvikooslused. No ja roheline on…roheline 🙂

    Vasta
  2. Mõlemad on hästi vahvad välja tulnud, kuid mulle meeldib enam just sini-pruun pross. See on nii mõnusalt särtsakas toonis!

    Vasta
  3. hmh! nüüd jälle oma pärlitega. mul ravikuur, ju nõu! 😀

    Vasta
  4. Mulle meeldivad! Vist sinine meeldib rohkem 😉

    Vasta
  5. Ma algul vaatasin: “Ohhoo, kui kaunis roheline”, ja siis kerisin allapoole: “Ohhoo, mis sini-pruun”. See mõlemad meeldivad väga.

    Vasta
  6. Drelli puuri suurus on kõige peenem? Või milline?
    Hea mõtte andsid igatahes augustamiseks.
    Ja sinipruun on superkena. Mõni kohe julgeb värvidega katsetada 🙂

    Vasta
  7. tänan teid kauniste kommide eest! drellil suurused pärlitel 1 ja prossiaugud 1,5 mm.

    Vasta
  8. Puur on trell ja kangas on drell – vabandust, aga tähenärija lööb välja. Prossid on loomulikult väga kaunid sellegipoolest. 🙂

    Vasta
  9. heh, sul on õigus 🙂 parandan ära.

    Vasta
  10. Oi, väga ilusad. Nagu raamatust, mida just sirvisin, et ideid saada. Aga Sinu prosse vaadates tekib isegi südaööl tahtmine savitada…

    Vasta

Lisa kommentaar