Midagi head

Posted on

Krõbe kana magushapus kastmes on mu meeli ammu kütkestanud. Kõigepealt jäi see toit mulle silma Manni juures, ja sestpeale on tema bookmarksides mind oodanud. Täna jäi aga silm peale Triinu flickri-pildile ja sealt jõudsin Juci retsepti juurde ja mõtlesin, et kaks broilerifileed on kapis ootamas – mida mina ootan? Kiirelt tellisin Hr. Abikaasalt seesamiõli ja rohelist sibulat ja asusin marineerimise juurde. Seesamiõli nuusutades sain aru, et see ongi see, mis annab hiina toitudele iseloomuliku maitse. Ilma pikalt keerutamata tuleb öelda, et tõepoolest on väga hea söök ja eriti maitses meile, suurtele, ja Felile; Suusi ei ole meil eriline kanaarmastaja niikuinii, aga Roosi pistis küll kolm tükki kinni. Suures söömistuhinas ei jõudnud piltigi teha. Kindlasti teen seda veel, mõnel nädalavahetusel näiteks. Ja panen ka ananassitükke sisse.

Kõht lööb nurru.

Üks vastus »

  1. on jah nämm!
    Mulle ka tundus, et sinna võiks köögivilju rohkemgi panna ja kastet rohkem teha. Ma teisel päeval lõikusin ülejäänud kanatükid väikseks ja tegin sama portsu kastet veel peale. Ma kohe vaimustun nüüd oma oskusest teha sellist klaari maitsvat kastet. Seesami õli tundub mulle ka väga hea :).

    Vasta
  2. Peab ka järgi proovima. Ja kaubanduslik vihje ka – seni on parima hinna-kvaliteedi suhtega seesamiõli leidunud Marks&Spenceri toiduosakonnast.

    Vasta
  3. Meil ka nädalavahetuse menüüs sees. ootused on laes juba:)

    Vasta
  4. See on praeguse nami-nami hiina köögi teemalise kooskokkamise vaieldamatult popim roog 🙂 Ja meil ka täna õhtul plaanis 😀

    Vasta
  5. Pingback: Toiduelamused aastal 2011 « Rohesilmne Maailm

Lisa kommentaar