Retroretsept

Posted on

Manni kirjutis vanaema hapupiimakeeksist innustas mindki üht toredat koogiretsepti kirja panema. See pärineb mu lapsepõlvest, kui täditütar Kaie (tervitused!) seda teha armastas. Tõesti supernämm plaadikook, eriti muidugi värsketest marjadest, aga külmutatud vast ajavad ka asja ära? Ma ise pole proovinud. Niisiis:

Kaie kook

200g margariini ja 1,5 kl suhkrut sulatada

2kl jahu

2kl koogijahu (pannkoogijahu nt)

4 muna

1 liiter marju (õunu)

kõik segada, kallata plaadile ja küpsetada. pärast võib tuhksuhkruga ehtida.

Imelihtne ja umbes sama maitsev!

P.S. Fimovalik täienes täna 5 värvi võrra. Tänu Suusile. Muidu ma ise oleks 3-ga piirdunud :). Pärle ostsin ka, täitsa lõpp… Noh, varsti hakkan nii veel pärlitest riste ja ma ei tea mida veel tegema…? Eriti ei tahaks uskuda muidugi. Ja viimati veel õpin Suusi rõõmustamiseks fimost rooside valmistamisegi ära 😀 Jube-jube. Ma siiski kaldun arvama, et see on ja jääb lihtsalt selliseks pisikeseks hetkeliseks rõõmuks või vahepalaks ja et ma näiteks pastamasina ostmiseni ei lasku. (Kuigi eile jäid nii mõnedki toredad õpetused silma, kus seda kasutatud oli.) Ja siis on veel selline tunne, et seda raamatut oleks hädasti vaja, mis Elsal ja Oravakesel on. Sain seda raamatut Tartusse sõites sirvida ja mine tea, äkki see ongi mu praeguses fimohulluses süüdi.

Üks vastus »

  1. Jah, see on üits väga priima raamat!
    Ma pole seda küll sihtipäraselt veel kasutanud, aga plaanis on küll. niipea kui ma omale pastamasina soetan 😉

    Vasta
  2. kuule tead, see olin mina hoopis, kelle raamatut sa sirvisid 😛

    Vasta
  3. jaa, ma teaaaan!!!! 🙂

    Vasta

Lisa kommentaar