Janu võib olla tappev

Posted on


Eriti lollidele loomadele. /Miskitõttu tekivad mul assotsiatsioonid selle väärastunud Sprite reklaamiga./
Meie kuuri all elab (elas?) rott. Ma ei tea, kas ta oligi nii pisike, või olid tal pojad, aga ühe neist leidsin täna vihmaveekogumise tünnist. Eks loomakesel tuli janu… Ma ei tea küll, miks ta ei võinud ümber nurga minna ja koerakausist juua. Aga noh, ega neil rottidel siin linnatingimustes vist eriti pikka elu ei ole nii või naa. Koer juba ammu luuras kuuri juures. Kassil on rottidest poogen, ta võtab vastavalt oma mõõtmetele hiirekesi või linnukesi. Aga ma ei teagi, mis saab, kui neid rotte peaks seal rohkem olema ja nad talvel hakkavad sigadusi tegema…

Antud rotike on kukkunud minu Piranist kaasavõetud kammkarbile, mille ma olin vette ligunema pannud. Kahju tast kohe, aga – selline on elu…

Üks vastus »

  1. maarjahttp://golobica.wordpress.com

    kui ei teaks mis on pildil, arvaks igatsugu huvitavaid asju

    Vasta
  2. Äkki kukkus sinna kuidagi?

    Vasta
  3. no mis seal muud ikka, see tünn on see nn segumoll, plastmassist, mille serv on maapinnast umbes 40 cm kõrgusel. aga et ta sealt enam välja ei saanud… vett oli peaaegu ääreni. eks vist paanitses ja uppuski. kui just koer kaasa ei aidanud. aga sel juhul oleks koer vast laiba maha matnud, mitte veetünni kukutanud:)

    Vasta

Lisa kommentaar